ANALYTICKÉ CRM

Nezbytnou součástí air&me je i Analytické CRM. Modul je srdcem celé práce se zákaznickou bází a umožňuje z jednoho místa kompletně, pohodlně, ale i komplexně řídit veškeré vztahy se zákazníky a analyzovat chování zákazníků napříč obchodem (kamenný obchod, e-shop, mediální komunikace, sociální sítě atd.). Vlastnost vše na jednom místě a snadno dostupné na WEBové platformě pouze po přihlášení, činí z air&me unikátní řešení především v kombinaci s moduly media portál, segmentace a reporting.

Pár informací o modulu CRM:

Řízení vztahů se zákazníky považuje většina společností za klíč k úspěšné budoucnosti. Nejedná se přitom o žádnou složitou filozofii, protože CRM tvrdí, že úspěch společnosti je předurčen mírou poznání potřeb zákazníka. Úspěch CRM strategie je založen na schopnosti získávat data ze zákaznických kanálů, vyhodnocovat je a přetvářet v nové obchodní procesy zpětně ovlivňující interakce se zákazníkem. 

Analytické CRM systém slouží především k optimalizaci současných obchodních procesů a pomáhají definovat nové procesy podporující firemní strategii.

Pro air&me Analytické CRM je charakteristická jednoduchost obsluhy, flexibilnoist, parametrizovatelnost, provázanost a dostupnost všech potřebných dat, velký výkon a WEB prostředí.