FLEXIBILNÍ SEGMENTACE ZÁKAZNÍKŮ

Každá firma, která nabízí a prodává zboží a služby, se snaží cílit svou nabídku na zákazníky, u kterých je předpoklad, že o něj budou mít zájem. Vytvoření a doručení nabídky je pro air&me jednoduchou záležitostí v modulu Media portál.

Proč je modul SEGMENTACE ZÁKAZNÍKŮ klíčový pro výběr správných adresátů Vaší nabídky?

  • Modul segmentace je vyvinut pro práci s řádově jednotkami miliónů klientů a desítkami miliónů transakčních historických dat z kamenného obchodu i e-shopu, které jsou základním zdrojem informací o zákaznících.

  • Nad výše zmíněným množstvím dat můžete v reálném čase a bez čekání na odezvu, kombinovat logicky výběry z:

    • Transakčních dat (kdy, kdo, co a kde koupil)

    • Vybraných charakteristik zboží (druh, barvy, vlastnosti atd.)

    • Vybraných charakteristik zákazníka (věk, narozeniny, stáří dětí, koníčky)

    • Jeho aktivitách ve vztahu k Vám

    • Způsobu reakce na komunikaci s Vámi (např. čte/nečte newsletter atd.)

    • Odpovědí na Vaše dotazníky

    • Na jaké zboží klikal v e-shopu

Bez toho, abyste potřebovali IT specialistu, si snadno vyselektujete zákazníky, na příklad: "Všichni zákazníci, kteří loni v prosinci koupili lego, za celý loňský rok utratili víc než 5000 CZK, odpověděli na dotazník, že je Lego zajímá, čtou Newsletter a mají dítě mladší 10 let a nejsou z Prahy, ale v Praze nakupují"

​​