FLEXIBILNÍ VĚRNOSTNÍ PROGRAM - SEN KAŽDÉHO OBCHODNÍKA
Ve své praxi jsme se shledali se dvěma extrémy v požadavcích na věrnostní program:
-
Požadavkem na existenci zákaznických karet a ne zcela jasnou představu, jak je dále využít
-
Představu, že věrnostní program automaticky zajistí komunikaci se zákazníkem a personifikovanou nabídku klientům za účelem zvýšení návštěvnosti Vašich prodejen či e-shopu a navýšení obratu.
Co a jak Vám nabízí věrnostní program air&me ?
-
Věrnostní program využívá resp. může využívat následující moduly air&me na straně back-office centrály prodejní firmy.
-
CRM agendu zákazníků nadimenzovanou na stovky tisíc až jednotky milionů záznamů
-
Modul segmentace zákazníků
-
Možnost manuálního i automatizovaného vytváření seznamů - klubů
-
Media portál a kompletní agendy související s komunikací s klienty s využitím e-mailové, sms a jiné komunikace
-
analytický a reportovací systém s možností sledovat, co zákazník prohlížel na WEBu, kam klikal, co chtěl objednat a co skutečně koupil, jaké zprávy mu byly doručeny, co četl atd.
-
to vše z transakčních dat na e-shopu i kamenné prodejně
-
interface na všechny dostupné ERP aplikace (Microsoft, SAP, Asseco systémy, DBI systémy atd.)
-
Nástroje umělé inteligence pro definici "atraktivní nabídky" zákazníkovi
-
HEART SERVICE službu, ve které lze bez potřeby vývojářských kapacit definovat kompletní obchodní logiku věrnostního systému (výpočty zákaznických cen, zákaznických slev, počtu bodů, promocí, přesouvání zákazníků mezi kategoriemi atd.)
-
-
Na straně Frond Endu (desktop, resp. mobil, či tablet zákazníka)
-
Příjem dopisů, letáků, katalogů, digitálních karet a poukázek, které jsou vždy za všech okolností a na všech zařízeních čitelné
-
Zákaznickou zónu na WEBu, kde klient nalezne všechna mu odeslaná media, svoje osobní údaje, kompletní historii nákupů a objednávek, smlouvy atd.
-
Kompletní e-shop řešení
-



