FLEXIBILNÍ VĚRNOSTNÍ PROGRAM - SEN KAŽDÉHO OBCHODNÍKA

Ve své praxi jsme se shledali se dvěma extrémy v požadavcích na věrnostní program:

  1. Požadavkem na existenci zákaznických karet a ne zcela jasnou představu, jak je dále využít

  2. Představu, že věrnostní program automaticky zajistí komunikaci se zákazníkem a personifikovanou nabídku klientům za účelem zvýšení návštěvnosti Vašich prodejen či e-shopu a navýšení obratu.

Co a jak Vám nabízí věrnostní program air&me ?

  • Věrnostní program využívá resp. může využívat následující moduly air&me na straně back-office centrály prodejní firmy.

    • CRM agendu zákazníků nadimenzovanou na stovky tisíc až jednotky milionů záznamů

    • Modul segmentace zákazníků

    • Možnost manuálního i automatizovaného vytváření seznamů - klubů

    • Media portál a kompletní agendy související s komunikací s klienty s využitím e-mailové, sms a jiné komunikace

    • analytický a reportovací systém s možností sledovat, co zákazník prohlížel na WEBu, kam klikal, co chtěl objednat a co skutečně koupil, jaké zprávy mu byly doručeny, co četl atd.

    • to vše z transakčních dat na e-shopu i kamenné prodejně

    • interface na všechny dostupné ERP aplikace (Microsoft, SAP, Asseco systémy, DBI systémy atd.)

    • Nástroje umělé inteligence pro definici "atraktivní nabídky" zákazníkovi

    • HEART SERVICE službu, ve které lze bez potřeby vývojářských kapacit definovat kompletní obchodní logiku věrnostního systému (výpočty zákaznických cen, zákaznických slev, počtu bodů, promocí, přesouvání zákazníků mezi kategoriemi atd.)